Dla menedżerów

(lista tematów najczęściej realizowanych)
Coachig, jako narzędzie motywowania pracowników
Warsztaty przywództwa
Warsztaty rozwoju kompetencji osobistych manadżerów - coaching grupowy
Zarządzanie zmianą

Dla zespołów

(lista tematów)
Zarządznie zmianą
Coaching dla tenerów wewnętrznych
Budowanie współpracującego/projektowego zespołu
Budowanie zespołu sprzedażowego
Głos w obsłudze klinta i w pracy handlowca
Konflikty: rozpoznawanie, rozwiazywanie, zapobieganie
Warsztat wzmacniania motywacji pracowników i zespołu
Wypalenie zawodowe dla kadry zarzadzjącej: właścicieli firm i manadżerów
Podstawy psychologii dla reruterów
Techniki autoprezentacji i budowania wizerunku dla manadzerów, handlowców i pracownikó obsługi klienta
Język sukcesu w zarządzaniu zespołem
Język sukcesu dla handlowców i pracowników obsługi klienta
Zarządzanie emocjami i stresem: identyfikowanie i radzenie sobie z trudnymi emocjami i stresem
Razem więcej - warszat wzmacniający myślenie systemowe pracowników
Profesjonalna obsługa klienta
Zarządzanie zmianą; Kompetencje manadżera w zmianie
Kompetencje manadzęrskie w zarądzaniu; warsztat stecznego przywództwa

Szkolenia i warsztaty mogą być prowadzone w sali Creos,

(adres),


w siedzibie klienta lub w dowolnym innym miejscu uzgodnionym przez strony.

Czas szkolenia

Czas szkolenia dostosowujemy do potrzeb klienta, możliwości zrealizowania programu i planownae celu.
Najczęściej realizujemy warsztaty 2-3-dniowe. Praca warsztatowa, skoncentrowana na doswiadczaniu wymaga nieco więcej czasu.
Szkolenia skoncentrowane na przekazywaniu wiedzy mogą być znacznie krótsze. I trwać 1,5 godziny.

Zamów szkolenie: +48 000 000 000


Zapytaj o szczegółowy program szkolenia


Jeżeli intersuje Cię inne szkolenie, lub połączenie tematów, to napisz